Utrzymanie istniejącego oraz wykonywanie i utrzymanie nowego oznakowania poziomego, pionowego i urządzeń bezpieczeństwa ruchu w 2020 roku na terenach znajdujących się w administrowaniu Zarządu Terenów Publicznych w Dzielnicy Śródmieście m.st. Warszawy

Zamawiający: Zarząd Terenów Publicznych, ul. Podwale 23, 00-261 Warszawa

Lokalizacja: Warszawa, drogi, place i ulice gminne na terenie dzielnicy Śródmieście (w tym: Plac Zamkowy, Rynek Starego Miasta, Rynek Nowego Miasta)

Data podpisania umowy: 28.10.2020 r.

Status: Zakończone

Kontrakt obejmował: 

  • wykonanie robót związanych z utrzymaniem istniejącego oraz wykonaniem i utrzymaniem nowego oznakowania poziomego, pionowego i urządzeń bezpieczeństwa ruchu, jak również montaż stojaków dla rowerów na wszystkich terenach będących w administrowaniu Zarządu Terenów Publicznych oraz przechowanie przez okres trwania umowy w magazynie własnym słupków żeliwnych ozdobnych zwanych „syrenkami”,
  • montaż azyli segmentowych i separatorów liniowych,
  • montaż ogrodzeń segmentowych, słupków blokujących, parkingowych i wygrodzeniowych,
  • mycie znaków drogowych i tabliczek z nazwą ulicy.

Ta strona używa plików cookies. Dowiedz się więcej zapoznając się z naszą Polityką Prywatności.